background

WELCOME TO MY BLOG ! welcome to my blog ! WELCOME TO MY BLOG !

Kepulangan Yang Dinantikan

salam arini 16.2.2012 aku xsangka dia balik ipoh,sbb sblom ni dia ckp xblik sbb bnyk klas ganti semua,so aku cm kecewa lah jugk.. huhu.. aku bg cadangan kat dia if dia xbalik biar aku g tgk dia,dh tgk aku balik lah.. hihihi..ialah bajet pun ckup utk pergi balik dlm sehari je.. then tetiba dia post status kat fb,dia ckp dia balik,so aku memberanikan diri bertanya kat dia,dan mmg dia ckp dia balik(ialah tgh krisis skit..huhu)..So arini aku tunggu lah kot2 dia nak msj bgth cm salu yg dia dah otw,tapi xde,bila aku kol tahu2 dia dah ada dlm bus otw blik ipoh,xpelah aku ckp dh smpai kol lh bgth until now 10.53pm satu kol atau msj pun xde dr dia.. huhuhu,mybe marah lagi kot..huhu mmglah rase cm nak sentap je,kecik aty lah jugk kn.. salu dia ckp arini dia diam.. xpelah aku redha biarlah dia cool dulu,pastu dia msti nak lepas rindu dgn mak n family dia,so aku kena lah bersabar,aku just gf bkn wife dia.. huhu itu satu bnda yg aku salu ingt,slg aku blom trikat dgn dia scara sah aku masih xde hak utk merajuk atau apa sje..huhuhu(aduiii buat ayt drama lak aku.. hihihi..)xpelah nak sambung nangis.. huhuhu.. gila rindu btoi aku dgn dia,aku cuma tgk gambar2 dia je kat fb utk lpaskn rindu,serius aku rse sunyi gila skrg.. hurmmm k lah nite.. :'(

2 comments:

  1. same la mcm kawan aq... ala yang budak tu.. yg selalu ngn aq.. yang part tgok gmbr kt fb tu.a.hahah!!!

    ReplyDelete