background

WELCOME TO MY BLOG ! welcome to my blog ! WELCOME TO MY BLOG !

KEMBALI BEKERJA !!

Salam esok 15.12.2012 tarikh yang amat biasa bagi orang lain,tapi tarikh yang penting bagi aku.. Esok aku akan mula bekerja sebagai seorang cashier dia sebuah kedai seakan-akan farmasi di sebuah pasaraya.. aku tak tahu kenapa aku terasa excited sgt nak memulakan pekerjaan esok.. mungkin sebab pekerjaan ini direstui oleh ibu dan bapa aku dan mungkin jugak sebab my lovely pun senang dengan pekerjaan yang aku terima ini .. ialah sebelum ni dia moody je bila aku cakap aku nak keje dekat kedai 24jam .. tapi syukur sebab tadi bila aku bgth yang aku dapat keje yang balik sebelum pukul 12 tghmlm dia xde lah cakap pape.. huh hope semoga aku dapat bertahan lama dekat tempat kerja yg sekarang nie.. amin ...

No comments:

Post a Comment