background

WELCOME TO MY BLOG ! welcome to my blog ! WELCOME TO MY BLOG !

hari yang hepi..enjoy dgn kwan2 lama..!!

ASSALAMUALAIKUM,story aku malam nie sal out dgn my hubby tersayang dan juga kawan2 lama ku,(jiran2 kat umah aku merangkap kawan bf aku.,kira orang yg mempertemukan aku dgn bf aku lah.hehehe)xmau cite panjang,hari nie kami semua kuar pegi tengok wayang cite FAST AND FURIOUS 5..mmg best gila lah cite tu..aku duk dgn hubby aku lah tentu nya..hehehe..first time jugak lah kuar dgn diorg nie.so sebelum2 nie diorg xpernah tengok kemesraan kami,so mlm nie diorg tengok.hehehe..aku dgn bf aku jadi segan je..hehehe..lepas je tengok wayang kami makan dekat riverfront..sian my hubby asyik kena drop je.hehehe..kalu korg nak tahu lah kan entry yg sebelum nie aku pernah cite gak sal diorg dlm entry psal aku dgn bf aku,baik2 diorg ada jugak buruknya,tapi aku tak nak cite lagi sbb dah masuk tahun baru an,bnda lama aku dah malas dah nak ungkit2,diorg sekarang pun dah xmacam dulu,mungkin sekarang diorg dah makin matang kan,so perangai buruk tu dah mula berkurang,pe pun walaupun perangai korg xberapa ok sangat dulu tapi aku takkan lupa yg sebab korang aku bertemu dengan hubby aku,so thanks tu korang..nak tengok pic2 tu x,tapi xbanyak,nnt aku upload kan,sbb pic tu semua dalam phone bf aku.huhu.. k lah nak masuk tido sudah ngantuk lorh..huhu..nite semua.. <3

4 comments: