background

WELCOME TO MY BLOG ! welcome to my blog ! WELCOME TO MY BLOG !

uLaNGTaHuN YaNG Ke 2 TaHuN !!

ASSALAMUALAIKUM....Sori sebab dah lama tak update blog nie..agak malas sebab internet slow,so nak bukak pape je mesti lambat.so arini bernasib baik lah..heheheh..so entry kali nie tentang anniversary kami yg dah lpas.rasenya dh 2 minggu dh..hehe..tarikh kami couple lpas sehari bufday dia iaitu 23.4.2009 hari khamis pada pukul 4.35ptg macam tu lah.so tahun nie sudah cukup usia hubungan kami selama 2 tahun..makin hari makin sayang diri ini pada dirimu.so nak stry apa yang jadi masa anniversary kami tu..kami keluar sambut dgn my family,tak lah sambut sangat just kuar g makan then tgk wayang dengan my family..so ptg tu dlm pkul 5lbh aku g amik dia kat umah sewa kat taman cempaka,then lpas sampai umah aku dgn dia habiskan masa berdua..(jgn fikir yang bukan2 yek)kami main game tgk movie sampai kul 8.then lpas tu aku pun balik umah aku nak siap,dia mandi kat umah opah aku.so lpas je aku siap aku g umah opah aku,sementara nak tunggu adik2 aku siap lagi sekali kami abiskan masa bersama.heheh..then kul 9 ayah aku kol,dia swh balik sebab dah nak pg.so mlm tu ayah bawa aku g makan KFC.WAHHH kira lepas sudah hajat aku nak makan kfc mlm tu.heheh..then lepas makan kami terus gerak g jusco..lepas sampai kat jusco kami berdua g jalan2 jap,then teman dia smoking..huhuhu..tapi malam tu dia saje nyakat aku,saje bg aku sentap dgn dia.huhu..then aku pun pe lagi majok lah..hehe..jap je pun then ok balik..tapi masa nak lepaskn dia balik tu rase sedih lak,sbb rase xpuas date dgn dia.huhuh..then lpas dari tu kami xjumpa sbb dia dah start final exam kn..so kami jumpa balik pun masa 30.4.2011 sebab dia bawak aku g honeymoon kat lumut..heheh...

No comments:

Post a Comment