background

WELCOME TO MY BLOG ! welcome to my blog ! WELCOME TO MY BLOG !

buzy dengan kerja part time & spend time dengan BF tersayang. !!

Assalamualaikum .. entry kali nie sal aku yg dah kerja part time kat satu kedai akseoseri( betul ke ejaan tu hahahaha) aku keje pun sekejap je sampai 15.7 nie sebab kedai tunak pkai pekerja full time je,so hurmm mision aku nak kumpul duit untuk raya nie mmg dh terbantut, so semalam 27.6.2011 aku dengan bf n jiran aku pun kuar lah g cari kerja kat tesco, semua tempat kami pegi tapi kebanyakan tempat nak full time,nak pakai sorg je,hurmm then kami try mintak kat food court tesco tu,then kakak tu just swh bg nombor. huhuh mintak2 lah dpt,then bila kami dh xtau nak buat pe kami pun g lah jusco yg bersebelahan je tu. hehe so sama lah mulakn juga misi nak cari kerja,try tnya kat kenny rogers .. korg tau supervisor dia garang gila kot,dia mmg nak pkai pekerja tapi main ugut2 lak,dia nak kami keje masa raya aku dh mmg xleh sama lah dgn kawan aku,bf aku lak g ckp ok, hehehe mmg lawak lah time tu masing2 cuba nak lepaskan dri masing2. hehehe aku pula xpandai nk nipu dengan jujur aku ckap kat org tu bila last aku keje so 17 .7.2011 dia swh aku masuk keje,tehn aku trus ckp nnt pape hal swh dia kol. hahaha, dan lepas kuar je dr kenny rogers tu kami sepakat nombor pejabat yg kol jgn angkt. hehehe then lpas tu kami pun jalan2 je lah dh xnk dh cari kerja haha trauma sekejap. hehe so then aku cakap dengan bf aku teringin nak makan JONNY'S so bf aku cakap ramai org so kami tunggu lah depan kedai tu sampai de org kuar. then aku tgk ada 4 org dh kuar then bf aku cakap jom lah masuk. hehe so kami pun masuk then aku mmg teringin nak mkn bihun tom yam dia sebab mmber aku cakap mmg sedap. hehehe so aku  dengan kawan aku makan bihun tomyam,bf aku makan beef bbq rice kot. makanan kat sana oleh tahan lah murah gak. hehe.. so sudah tercapai impian aku nak makan jonny's. hehe then lpas dari tu kawan aku kena balik awal so aku dengan bf amik lah masa tu untuk date berdua sebab kami pun dh lama xkuar berdua. hehehehe,so satu jusco kami pusing tgk baju,pegi lak kat tempat permainan kat bawah dia minat tgk model2 kereta,motor & helicopter,masa kami abis kat situ je. hehehe apa pun aku hepi sangat sebab kami dah mula ok dari segala masalah hope lepas nie kami boleh kekal bahagia tanpa ada gangguan dr sapa2 lg. huhu amin..

1 comment:

  1. sowi sebab entry kali nie nampak serabut nak cepat hahahaha.

    ReplyDelete