background

WELCOME TO MY BLOG ! welcome to my blog ! WELCOME TO MY BLOG !

kesibukan yang melanda !!

Assalamualaikum... huhuhu..agak lama gak lah tak update blog nie,ialah sibuk sekarang dengan macam2 perkara,sibuk dengan test lesen kereta(huhuhu tak nak cerita sal tu sedih..huhu),then kelas pun dah mula,dpt keje part time.huhu,so bz yg teramat.hahahaha..nie pun sebab de mood n kelas abis awal tu yang dapta lah on9 kejap n update blog nie.last entry aritu aku ngamuk2 kan,tapi entry kali nie aku dilema sbb sibuk n kerinduan dengan hubby tersayang,dia sibuk sekarang dah jarang de masa untuk aku,dan aku lak sedang cuba untuk paham keadaan dia,kami dah mula kerap bergaduh sekarang,tapi akan aku cuba untuk ceriakan hari2 dia dengan senyuman aku.hehehe.. aku sayang gila dengan kmu aiman..hahahah..poyo kan??hehe tapi inilah yang aku rasa sekarang ..hehe k lah kang makin lama makin mengarut2 aku.hehehe nnt kalu de lg stry yg best2 aku kn tulis kat blog nie.hehehe k bubye..

No comments:

Post a Comment