background

WELCOME TO MY BLOG ! welcome to my blog ! WELCOME TO MY BLOG !

hati yang di landa kesedihan

Assalamulaikum semua. 
Entah kenapa semenjak dua menjak nie hati aku sedih je,tak tenang,aku rase tak hepi sangat,mungkin disebabkan aku dengan dia tengah de problem sekarang kot.?? aku memanh rase tak hepi. umm tiap hari aku on9 FB aku salu tengok FB dia,tapi dia jarang nak post apa2 dah kat FB ku,yang aku lak tiap hari ada je yang aku nak post kat FB dia. tapi satu pun dia xblas entah2 dia xbkak pun profile aku. huhuu tapi itu just anggapan aku je. sebab setiap yang aku post tak de satu pun yang dia blas atau like.. umm mybe dia dah mula tak rase bahagia dengan aku kot.. umm apa ptt aku buat? biarkan diri masing reda dari segala rasa resah?? reda dari rase  rungsing dengan pelbagai masalah?? ummm i rindu gelak tawa dia.. i really mis him so much. :'(

2 comments:

  1. ada masalah sikit kebelakangan nie kak fifi,tapi sekarang dh makin nak ok. hehe.. ada je dugaan yg dtg pada kami kebelakangan nie. tu yg sedih sgt.takut tak dapat nak hadapi semua tu. huhuhuh

    ReplyDelete