background

WELCOME TO MY BLOG ! welcome to my blog ! WELCOME TO MY BLOG !

MY LOVE STORY!!

Time kejadian nie berlaku aku still dalam tingkatan 5.tgh nk SPM ler katakan..hehe.sebelum-belum nie mmg kami dah saling mesej2,tapi sorang pun tak luahkan apa yang masing2 rase.masing ego lah katakn..hehe
pagi tu aku kena pergi sekolah awal sbb terlibat dalam aktiviti sekolah(kawat kaki KRS).Mase aku dah abis kawat(time tu kat tempat pertandingan lagi)aku mesej si dia.time tu dia tengah keje(keje kat kl)..aku pun mesej le dia cerite pengalaman aku kat tempat tu..macam2 lah aku mesej dia.then mase aku on the way nak balik umah aku mesej dia lagi,entah macam mana satu ayat tiba-tiba terkuar dari mulut aku.aku tanya dia "kita mesej2 nie ada pape kew''??dia lak jawab"apakata kalu kita couple".time tu aku tak tahu nak cakap apa lagi..hati jadi berbunga2..tiba2 je pintu hati aku yang dah tertutup untuk lelaki terbuka balik.tepat pukul 4.35ptg 23.4.2009 hari khamis terlakar lah satu lagi kisah cinta antara aku dan si dia.mase tu aku berjanji akan jage dia dan hubungan kami sebaik mungkin.aku tak nak perkara yang terjadi antara aku dengan ex2 aku berulang lagi.sakit sungguh aku rase..aku berharap yang dia lebih baik dari lelaki2 yang pernah aku kenal.
bersambung......

No comments:

Post a Comment