background

WELCOME TO MY BLOG ! welcome to my blog ! WELCOME TO MY BLOG !

This feeling make me always cry..!!i hate this feelings.

Perasaan tu..selalu buat aku tension.aku betul2 tertekan.apa yg patut aku buat??perasaan itu muncul tiap kali aku tahu sesuatu perkara yang tak pernah aku alami sendri..semesti nye perkara yg menyeronokkan lah..huhhuhuhu..
Aku selalu impikan perkara yang orang lain boleh rasa.tapi jarang apa yang aku impikan itu aku dapat.bila aku bertanya pada orang diorg akan cakap penting ke semua tu??mengapa mesti ada perasaan macam tu.aku nak terangkan tapi aku tak tahu macam mana.aku takut kalau aku cuba terangkan ramai yang akan bersimpati atau pun yang sakit ati..aku tak suka semua tu..aku tak nak orang2 yg aku sayang sakit ati dengan aku.tak sanggup aku sakiti mereka.aku selalu pendam kan semua itu..aku cuma akan luahkan pada orang yg paham perasaan aku.argghh..mengapa kau mengalir..mengapa..tak payah lah..tahan saja..simpan di dalam ati..biarkn ia menjadi sakit yg tidak sapa ketahui..biarkan ia jadi mimpi semata2..

No comments:

Post a Comment