background

WELCOME TO MY BLOG ! welcome to my blog ! WELCOME TO MY BLOG !

saya hepi arini..!!!

22.2.2011:aku lewat bangun pagi tadi.nasib pak cik yg amik ak tu lmbt sampai..dekat pukul 8 lbh baru dia datang..dalam hati ak gelisah gila takut tak lulus test nie..ak sampai je kat tempat test tu aku daftar then dalam 10 minit nama aku kena pnggil..perkara yg aku rse nk tergelak bila ak masukkn no ic ak komputer tu tak boleh detect..aku tnya kat kakak tu rupanya aku silap masuk kn kategori..bnda tu dh tulis kat meja dekat dgn komputer aku duduk..sbb gelisah & gelabah sgt ak tak baca pun bnda tu..hehehehe..last2 bila semua dah ok.aku amik lah test tu..alhamdullilah semua soalan yg aku baca keluar..walaupn 7 dr 50 soalan yg aku jawab tu salah..aku dpt 43/50..yes tamat sudah satu dugaan aku dalam nak amik lesen..hehehe

No comments:

Post a Comment