background

WELCOME TO MY BLOG ! welcome to my blog ! WELCOME TO MY BLOG !

Sambungan MY LOVE STORY!!

setelah rasmi nye kami menjadi pasangan kekasih,hari first kami nak jumpa sebagai couple tu,aku agak2 malu-malu,sebab ialah tak sangka kawan sendri jadi BF ku..hehe..aku cakap dekat si dia yang aku nak hubungan kita nie dirahsia kan dulu..biar dah betul2 stabil baru bagitahu.tapi apa yang kami rancang tu tak kesampaian,sebab kawan2 kami tengok kami nie lain sangat berbeza dari sebelum2 nie..Korang nak tahu apa yang membuatkan diorg pelik tengok kami..kami tak bergadoh macam selalu.kami ok gelak2,malu2 nak bersembang..hehe
sebelum kami couple,kami nie kawan je..kawan yang suka sangat bergadoh..si dia tu salu kaco aku.uat aku sakit aty..kalau jumpa tak sah kalu xbergadoh..ada je yang tak kena..hehehe.sebab tu bila diorg tgk kami nie ok xbergadoh diorg pelik..lepas dari kami jumpa tu akhirnye terkantoi gak dengan kawan2 kami tu..heheh..
Setelah semua dah tahu hal kami couple nie,kami pun jalankan hidup macam biasa,aku kat ipoh dia kat kl.tiap2 minggu dia akan balik jumpa aku.dulu dia salu datang jumpa aku naik basikal.hehe..ada satu benda yang aku tak dapat lupa sampai sekarang bila dia bgth aku yang dia tak jadi balik,so aku macam sedih,tapi aku diamkan aku cakap tak pe lah nak uat macam mana kan,then dlm pkul 3lbh mcm tu dia kol aku,tanya aku tgh uat apa,aku cakap lah lepak2 kat umah je,then kami sembang2 sampai satu time tu dia cakap kat aku,swh aku g c.c,dia kata kwn dia nk jumpa aku.nk bg barang.aku cakap ler malas,sbb ayh aku de.dia ckp xpe lh kuar lah gak,g lepak kat umh mmbr2 kami,then aku pun ikut cakap dia,aku g ler lepak kat umah mmbr2 kami tu,then tibe aku ternampak seseorang yang aku kenal,rupa2 nye dia balik,dia sje nak suprise aku.heheh,time tu perasaan aku bercampur baur,kejap hepi kejap nak mara..then aku uat2 majok dgn dia sbb dia tpu aku..heheh..sampai mlm aku majok,dia pujuk tapi enth aku ego lak time tu aku majok teros,last2 kami majok n dia cakap lpas nie malas nk uat suprise dah..huhuhhhhu..tu lah first kami gadoh terok lpas 3 minggu couple..
sambung...

No comments:

Post a Comment