background

WELCOME TO MY BLOG ! welcome to my blog ! WELCOME TO MY BLOG !

akibat kesilapan yang aku buat ini padah yang aku dapat sekarang !!

Semalam aku dah mintak maaf dengan dia sebab aku bersikap ego secara tiba2 dan tanpa aku sedar perasaan itu datang.hari ini airmata aku menitis lagi tika aku menelefon dia,aku takut kehilangan dia,dan aku takut dirinya masih memarahi aku lagi.tapi entah kenapa aku terasa sunyi dan airmata ini terlalu ingin mengalir.dari setitik dua hingga lah sederas air sungai.aku betul2 berasa amat bersalah diatas sikap aku,aku tak sangka perkara yang aku ingat dia main2 rupanya dia serius.ya allah kau kuatkan lah diri ku ini untuk menempuh semua nya yang sedang berlaku,janganlah kau biar hati nya dimiliki oleh orang lain,biarlah hati nya mempunyai satu cinta sahaja ya allah.aku sangat menyayangi dirinya ya allah.airmata ini tidak akan berhenti selagi hati aku tidak betul2 tenang.
Maafkan aku,tolonglah aku risau hati mu dirampas orang.aku tak sanggup kehilangan dirimu.aku sangat2 mencintai kamu.!!!

No comments:

Post a Comment