background

WELCOME TO MY BLOG ! welcome to my blog ! WELCOME TO MY BLOG !

Last Part Of MY LOVE STORY!!

masuk je usia hubungan kami 2 bulan dia dapat tawaran masuk ke politeknik,time tu macam2 perasaan aku rase takot kehilangan dia,ialah time tu kan aku sekolah lagi,dia lak dah masuk dunia yg lain,dh tak sama macam dunia aku.tapi dia cakap kat aku tak payah lah risau insyallah hati dia tidak akan berubah selagi masih ada cinta di hati masing2..masuk je ke politeknik timbul lah bermacam2 dugaan dalam kehidupan kami,hasutan dari orang2 yang tidak meyukai perhubungan kami,macam2 yang mereka perkatakan.aku hampir rebah bila dengar banyak perkara buruk yang mereka hasut kan pada aku.tapi aku kuatkan diri aku dan bertanya kan segala perkara yang membuatkan aku reash pada dia,dan dia memberikan segala penjelasan yang aku nak.sejak itu aku menjadi kuat  semula.dia memperkenalkan aku pada semua kawan2 dia.tak de sorg pun yang tertinggal.dan antara semua kawan yang dia kenalkan pada aku hanya 5 yang paling rapat dengan dia dan salu jadi penguat semangat aku..hehe..thanks to semua sbb klu xde korang tak tahu lah..sambung balik pada love story aku,dugaan aku tak berhenti kat situ je,makin lama kami bersama makin banyak halangan yang datang pada kami,segala halangan dan dugaan tu aku cuba tempuhi dan aku cuba untuk bersabar dengan segala percakapan orang.aku selalu mengadu pada dia,tapi dia juga tak mampu nak buat apa,ialah mulut orang nie bukan kita boleh tutup kan,mulut tempayan tu boleh lah kita nak tutup kan.so aku pun hadapi lah semua tu dengan hati yang terbuka,(kalau nk cerita dugaan apa yg aku lalui aku rse tahun dpn pn xabis stry..heheh..cukuplah aku stry mn yang mampu aku cerita)tapi segala dugaan aku tu mula berakhir,aku dgn dia makin bahagia,makin hepi,dah jarang gadoh2,macam dulu,banyak sgt kenangan aku dengan dia,dari mula couple sampai lah sekarang dah nak masuk 2 tahun usia hubungan kami,bermacam2 benda kami lalui bersama,tak sanggup aku berpisah dengan dia,dia terlalu istimewa dimata aku,dia berbeza dari mana2 lelai yang aku kenal,dia baik hati,pandai amik haty aku,walaupn kadang2 perangai suka menyakat tu tetap ada.tapi kerana perangai tu lah aku jatuh hati pada dia,lelaki yang boleh dikatakan romantik kadang kala,fikiran dia tak mampu aku duga,setiap perkara yang dia lakukan kerap kali menambat rase sayang aku pada dia bertambah,betul lah kata orang tua2,jika kita kerap bergadoh atau tak suka pada seseorang tu lama2 perasaan tu akan diganti dengan perasaan sayang..hehehe.uhmm..aku rase setakat nie je kot love story aku.apa pun doakan lah semoga kebahagian kami nie berkekalan sampai akhir hayat.aminnn
ALWAYS IN MY HEART ~HELMI~

No comments:

Post a Comment