background

WELCOME TO MY BLOG ! welcome to my blog ! WELCOME TO MY BLOG !

oOoOoHhHhH bodohnya aku,knp lah aku ego sgt nie??

Aduii arini aku dah uat satu perkara yang tak pernah aku buat,aku tiba-tiba jadi seorang yang terlalu ego,ya allah mcm mana aku leh jadi macam tu tak pernah aku duga benda tu akan terjadi,ya allah dia pegang kata-kata yang aku luahkan tadi pada dia.padahal perkataan tu keluar disebabkan perasaan ego aku yang tiba2 je wujud.
Tak pernah aku terfikir perkara nie akan terjadi.maafkan aku,mungkin kau kecewa dengan aku,tapi aku tak bermaksud nak cakap macam tu,hanya tuhan yang tahu apa perasaan yang sebenar di dalam hati ini,airmata ku tidak berhenti lagi dari mengalir,makin lama makin deras,aduii,aku lukakan hati dia,aku mintak maaf,betul2 mintak maaf.dan aku berjanji takkan pernah lagi buat perkara2 yang bodoh macam tu,janganlah kau pergi tinggalkan aku,kerana kau lah nyawa dan jantung hati aku,jika kau tiada,tiada bernyawa lagi lah diriku ini,aku hanya hidup umpama bangkai bernyawa.jika aku kehilangan mu entah apa akan terjadi pada diri ini.mampu kah lagi aku kuat menghadapi hidup tanpa mu.aku sayangkan dirimu,cinta kan kamu. i love you so much !!!!

arghhh bodoh sungguh aku !!






No comments:

Post a Comment