background

WELCOME TO MY BLOG ! welcome to my blog ! WELCOME TO MY BLOG !

MORNING!!

Pagi nie aku bangun awal dari biasa,disebab kan kawan baik aku antar mesej..hehe..terus terjaga then dah tak leh nak tido balik.Tiba-tiba aku teringat masa hubby aku pergi practical kat K.L sem lepas.(sem 3)..Tiap-tiap pagi aku akan bangun seawal yang mungkin untuk tunggu dia kat laman Facebook.Bukan tu je kenangan yang aku teringat time dia kat sana,lagi satu kenangan yang aku ingat waktu mase dia kerje kat KL(sebelum masuk poli)tiap2 minggu dia akan balik jumpa family dia dengan aku.hanya dengan cara macam tu jgk lah kami melepaskan rindu,ialah seorang kat ipoh seorang kat KL,nak contact fon susah sbb dia kdg2 balik keje lambat,bila dia balik je dah penat & nak masuk tido..mse mula2 dlu aku ssh gak nak pham kan..asyik majok je aku dengan dia.tapi bila dah lama2 aku pun paham.nak dijadikan cerita lak.waktu aku pg KL aritu aku round lah kat sekitar KL bru aku tahu nak pg sesuatu tempat kat KL tu punya lah jauh,patut lah dia balik je penat,tambah2 dia naik motor..apa pun sekarang dia dah ada kat sisi aku balik..janganlah dia pg jauh2 lagi dah..tak tahan rindu btoi bila dia jauh dari aku.contoh nye arini dia ada kat batu gajah sebab ada seminar kelas dia,walaupun 4 hari je.rindu gak kalau dia xkol atau mesej aku.hehe.
THE END..!!! 

No comments:

Post a Comment